dimecres, 11 de gener del 2017

LA MEVA HISTÒRIA.

Hola, 
Sóc la Liliana, una alumna de 6è B amb una pèrdua auditiva que, el passat dijous 22 de desembre, vaig compartir amb els meus companys i companyes la meva història personal en relació a la sordesa. 
Sóc filla de pares sords i la meva llengua materna és la LS (Llengua de Signes) que vaig aprendre de molt petita, tot i que també em comunico força bé amb la llengua oral gràcies als meus audiòfons.
A l'escola, durant un període de temps hem treballat els sentits, que són els òrgans del nostre cos especialitzats en recollir informació de l'entorn. També hem estudiat quines són les seves alteracions i quins aspectes cal tenir en compte per cuidar-los. Per això, quan les meves mestres em van proposar si volia fer una petita exposició sobre el sentit de l'oïda de seguida vaig dir que sí. A més a més, em van proposar de fer-la amb LS per tal de sensibilitzar als altres nens i nenes, i encara ho vaig trobar més interessant.
Inicialment estava una mica nerviosa però, poc a poc em vaig tranquil.litzar i em va sortir perfecte. Amb l'ajuda de la meva mestra ho havíem preparat molt bé.  Tothom em va felicitar i els meus companys i companyes em van fer moltes preguntes. 

A continuació us mostro unes imatges de la meva presentació.Espero que la trobeu interessant. 

                                                                        Liliana Rosaura Lupu Stoican.